Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowa kampania Somersby i Streetcom

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2013, 10:17
Marka Somersby wszystkie działania wokół złocistego piwnego napoju prowadzi zgodnie ze swoim hasłem - stay open-minded. Dlatego rozpoczęła kampanię rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5000 ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności Streetcom. Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy "Like a Lord”.

- Nasza koncepcja komunikacji marki została zbudowana wokół hasła „Stay Open-Minded", z aktywnym udziałem głównego bohatera. Lord Somersby jest postacią barwną i nieprzewidywalną. Wprowadza miłośników piwnego trunku w swój nietuzinkowy, zwariowany świat. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niekonwencjonalnych metod komunikacji i promocji wśród konsumentów, realizując kampanię rekomendacji - mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Somersby.

- Ponadto fani Somersby są niezwykle aktywni w sieci, a kampania pozwala nam zintensyfikować komunikację konsumentów w Internecie, łącząc to z możliwością testowania trunku w świecie realnym, z udziałem wyselekcjonowanej grupy konsumentów ze społeczności Streetcom. To wyjątkowe połączenie, godne jabłkowego trunku Lorda, który podbija serca smakoszy - dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager Premium International Brands.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tusieczka 2013-09-20 10:51:54

    fajna kampania, nawet sama brałam w niej udział:) ale znalazłam ciekawą alternatywę dla streetcomu, mam tu na myśli rekomenduj.to, mają więcej kampanii przeznaczonych dla młodych mam, a to teraz jest dla mnie najważniejsze - testowanie kosmetyków dla bobasów, kremów dla młodych mam i zabawek dla maluszków

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!