Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowa kampania telewizyjna batona Lion

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-03-2013, 19:30
15 marca należąca do firmy Nestlé marka Lion startuje z nową kampanią telewizyjną. Prowadzona będzie pod hasłem "Uwolnij swoją dziką naturę”. Emisja spotów reklamowych jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marki Lion.

Strategię oraz kreację najnowszej kampanii marki Lion opracowała Agencja JWT.

Za zakup mediów odpowiada MEC Sp. z o.o. Marka ma również własny profil na platformie Facebook gdzie można obejrzeć dłuższą, nieemitowaną w telewizji, wersję spotu reklamowego.

Dodatkowo w sklepach pojawią się materiały POS by jeszcze bardziej wyróżnić markę na półce.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!