Nowa kampania telewizyjna batona Lion
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 13-03-2013, 19:30
15 marca należąca do firmy Nestlé marka Lion startuje z nową kampanią telewizyjną. Prowadzona będzie pod hasłem "Uwolnij swoją dziką naturę”. Emisja spotów reklamowych jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marki Lion.
Strategię oraz kreację najnowszej kampanii marki Lion opracowała Agencja JWT.
Za zakup mediów odpowiada MEC Sp. z o.o. Marka ma również własny profil na platformie Facebook gdzie można obejrzeć dłuższą, nieemitowaną w telewizji, wersję spotu reklamowego.
Dodatkowo w sklepach pojawią się materiały POS by jeszcze bardziej wyróżnić markę na półce.
Powiązane tematy:
-
Nowości stanowią bardzo istotną część sprzedaży słodyczy
-
Nestlé odczuło skutki wojny. Koncern podnosi ceny produktów na całym świecie
-
Nestle znów ma problem. Gryzonie w zakładzie i tajemnicze zgony we Francji
-
Jak mocno ucierpiał wizerunek Nestle w marcu 2022?
-
Nestle i Unilever mocno podnoszą ceny w Rosji. "Efekt wielu czynników"
-
Jakie marki i produkty należą do Nestle?
-
Nestle Polska każe pracownikom blokować negatywne komentarze. "Standardowa praktyka wielu firm"
-
Konsumencki bojkot zaszkodzi właścicielowi marki Winiary? Nestle w ogniu krytyki
-
Nestle na fali krytyki wycofuje niektóre produkty z Rosji!
-
Nestle, Auchan i Danone wyrzucały pieniądze na badania. A nie potrafią rozpoznać megatrendu...
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)