Nowa kampania telewizyjna FRoSTY
- Autor: portalspożywczy.pl/pr
- Data: 14-01-2013, 13:57
W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz szpinaków.
Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. Hasło kampanii: 100% naturalnego smaku, odzwierciedla politykę marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek oraz łatwość połączoną z szybkością ich przygotowania, bez dodatków do żywności.
Powiązane tematy:
-
Dyrektor Frosty: Oczekujemy, że zakłady produkujące żywność zyskają dostęp do testów na koronawirusa
-
Jakie produkty spożywcze najczęściej wybierają Polacy? (badanie)
-
Frosta we wspólnym projekcie z Agatą Jędraszczak, autorką bloga kuchniaagaty.pl
-
Frosta startuje z nową kampanią „Mówimy jak jest”
-
Frosta stworzyła własnego Food Trucka
-
Nowe danie od FRoSTY - Warzywne Curry z Batatami
-
Która płeć gotuje częściej? (badanie)
-
Trendy kulinarne: Dieta roślinna przeżywa absolutny renesans
-
Tylko jedna trzecia Polaków uważa, że dania gotowe są zdrowe
-
Frosta wprowadza kaszę pęczak z kurczakiem i warzywami
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)