Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY

  • Autor: portalspożywczy.pl/pr
  • Data: 14-01-2013, 13:57
14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego.

W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz szpinaków.

Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. Hasło kampanii: 100% naturalnego smaku, odzwierciedla politykę marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek oraz łatwość połączoną z szybkością ich przygotowania, bez dodatków do żywności.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!