• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Okocim wraca na rynek z marką Okocim Premium Pils

Tym samym marka Okocim wraca do swoich korzeni. Obok Okocim Premium Pils, rodzinę marki Okocim tworzyć będą piwa Okocim Mocne i Okocim Pszeniczne.
  • Autor: PR
  • Data: 19-02-2009, 16:44

Okocim Premium Pils, jak również pozostałe warianty marki, dostępne będą w unikalnej oprawie - ergonomicznej, bezzwrotnej butelce z dedykowaną grawerką, podkreślającą ponad 160 letnią tradycję pielęgnowania smaku piwa w Browarze Okocim.\- Zdecydowaliśmy się na ważny dla nas krok - wprowadzenie marki Okocim Premium Pils do ogólnopolskiej dystrybucji, w unikalnym na polskim rynku opakowaniu. Pierwsza wśród polskich marek piwnych segmentu Premium grawerowana butelka podkreśla pełny, wyważony smak piwa Okocim - mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowych opakowań marki Okocim jest londyńska agencja LFH Illuminating Brands.

Wprowadzenie na rynek Okocim Premium Pils wesprą kampania reklamowa oraz silne aktywności w miejscach sprzedaży.

Nową odsłonę marki będzie komunikować także strona www.okocim.pl

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marian Bińkowski 2009-02-20 11:57:16

    Jak można do promocji tak wspaniałego produktu jakim jest piwo OKOCIM, zatrudnić dziewczyny o tak prymitywno - prostacko - chamskich zwyczajach, zachowaniu sugierujące zerowe IQ, i manierach Mańki Winkiel ze Szmulek?

    Odpowiedz
  • Prawnik 2009-02-20 13:30:28

    Niestety, ta marka nie ma \"szczęścia\". Zamiast skupić się na utrwaleniu jednorodnego wizerunku Okocimia, to wprowadzano i utrzymywano rozszerzenia np.Okocim Mocne, Zagłoba, OK. Działania taktyczne przeważały nad strategią marki. Dopiero spadek sprzedaży Carlsberga w Polsce w 2008 roku, byc może otrzeźwił towarzystwo.

    Odpowiedz
  • piwosz 2009-02-20 22:01:10

    przeciez to nie jest piwo!!!!

    Odpowiedz
  • AB 2009-02-21 00:09:53

    Marka Okocim rzeczywiscie nie ma szczęścia. Jest za bardzo roziągnięta, zbyt mało wyrazista. Ktoś tam chyba nie słyszał o zbytnim rozciaganiu marki.

    Odpowiedz
  • kamil 2009-02-22 10:35:00

    ja tam pijam tylko Okocimy! choć pomysł z tą bezzwrotną butelką to chyba nie najlepszy pomysł..

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!