Dariusz Gałęzewski, jeden z właścicieli Oshee uważa, że pod kątem udziałów w rynku izotoników jego firma zbliżyła się do maksimum możliwości. Teraz spółka zapowiada walkę o kolejny rynek - napojów witaminizowanych. Na ten moment sprzedaż produktów marki Vitamin Shot stanowi połowę przychodów Oshee. Jak zauważa Gałęzewski, Polacy na izotoniki wydają 0,2 mln zł, podczas gdy na suplementy diety 2,5 mld zł. W Polsce witaminy uzupełnia się w tabletkach, podczas gdy na Zachodzie większość osób pije właśnie napoje witaminizowane. Właściciele firmy myślą także o sprzedaży witaminowej coli, jogurtów, lodów, gum oraz słodyczy  - czytamy w "PB".

W zeszłym roku Oshee wygenerowało 40 mln zł przychodu i po raz pierwszy wykazało zysk (1,5 mln zł). Z kolei w pierwszym kwartale 2013 r. firma zanotowała wzrost przychodów o 80 proc. rok do roku, do ponad 10 mln zł - zauważa "PB".