• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Pepsi nagrodziła fanów Michela Jacksona

Pepsi z wielkim rozmachem uczciła 25-lecie wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona. W sklepach pojawiła się limitowana edycja puszek z wizerunkiem artysty, które cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że obecnie na półkach zostały już tylko ostatnie sztuki. Jednocześnie na rynku muzycznym zadebiutował album „Bad25” – reedycja kultowego krążka, który Pepsi wydała wspólnymi siłami z Sony Music.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 16-11-2012, 12:22

Pepsi przygotowała również szereg konkursów na Facebooku, w których m.in. czterech szczęśliwców wygrało wyjazd do Londynu na orzeźwiające show z muzyką Króla Popu.

Pepsi zadbała o to, aby 25. rocznicy wydania kultowego krążka „Bad" towarzyszyły wyjątkowe emocje. Przez miesiąc, każdy kto wszedł na profil Pepsi na Facebooku mógł skorzystać ze specjalnej aplikacji konkursowej „King of Pop" i wygrać wyjątkowe nagrody związane Michaelem. Setki osób wsłuchując się w kultowe hasło pokolenia „Pepsi Generation" - „Who's Bad?" wzięło udział w zabawie i cofnęło się o 25 lat na facebookowej osi czasu Pepsi. W sumie przez cztery tygodnie do fanów trafiło ponad 800 remixów utworu „Bad" (Michael Jackson feat. Pitbull - Afrojack Remix), który promował reedycję płyty. Ponadto rozdano kilkadziesiąt zestawów, w skład których wchodziły limitowane koszulki Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona i albumy „Bad 25".

Najwierniejsi fani Michaela Jacksona, dostali natomiast szansę na zgarnięcie unikalnych skórzanych kurtkek zaprojektowanych specjalnie dla ekipy, która 25 lat temu pracowała przy historycznej trasie koncertowej „Bad" oraz dwuosobowych zaproszeń na niesamowity występ Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil w Londynie. Nagrody trafiły do czterech szczęśliwców, którzy spróbowali swoich sił w konkursie „Who's really, really Bad?".

Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi - już w 1983 roku wystąpił w kultowej reklamie „Pepsi Generation", a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad", który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad" w spocie Pepsi „The Magic Begins".

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!