• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PepsiCo chce być obecne w polskich mediach społecznościowych. Na początek Facebook

Agencja Digital One wprowadza markę PepsiCo do social mediów w Polsce. Pierwszym krokiem jest uruchomienie korporacyjnego profilu w serwisie Facebook, który ma na celu prowadzenie dialogu z kilkoma grupami "interesariuszy" firmy i propagowanie filozofii PepsiCo "Performance with Purpose". W profilu znalazło się m.in. Centrum Prasowe PepsiCo.
  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2011, 15:11

- Zadaniem agencji Digital One jest wprowadzenie PepsiCo jako korporacji do social mediów w Polsce. W pierwszej kolejności postanowiliśmy skupić się na Facebooku, rozważamy jednak wkroczenie również do innych mediów społecznościowych - mówi Monika Sońta, Internal Communication & CSR Specialist.

Digital One odpowiada za całość działań związanych z projektem, tzn. m.in. przygotowanie założeń strategicznych i planu komunikacji dla korporacyjnego profilu PepsiCo, oraz jego przygotowanie (grafiki., layouty, copy itd.) i uruchomienie, a następnie prowadzenie komunikacji skupiającej się na głównym przesłaniu i filozofii PepsiCo: „Performance with Purpose". Do zadań agencji należy także przygotowywanie i prowadzenie na bieżąco kampanii PepsiCo w Facebooku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!