• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Pepsico: Spodziewamy się wzrostu wolumenowego rynku napojów bezalkoholowych w Polsce o 2-3 proc.

Koncern PepsiCo spodziewa się, że rynek napojów bezalkoholowych w Polsce wzrośnie o 2-3 proc. r/r w ujęciu wolumenowym w 2011 roku. Czynnikiem ryzyka dla szacowanej dynamiki wzrostu jest jednak słaba sytuacja pogodowa w lipcu - powiedziała agencji ISB członek zarządu Pepsi Cola General Bottlers Poland Anna Tutak-Kordyl.
  • Autor: ISB
  • Data: 04-08-2011, 10:41
Pepsico: Spodziewamy się wzrostu wolumenowego rynku napojów bezalkoholowych w Polsce o 2-3 proc.

- Spodziewamy się wzrostu wolumenowego rynku napojów bezalkoholowych w Polsce o 2-3 proc. na koniec 2011 r. Trzeba jednak brać pod uwagę słabe warunki pogodowe w lipcu. Czekamy na wyniki rynkowe za ten okres, gdyż może on wpłynąć na ostateczny wynik całego roku - powiedziała ISB Anna Tutak-Kordyl. W 2010 roku wartość wolumenowa tego rynku wyniosła 5,62 mld litrów.

Zaznaczyła, że polski rynek napojów bezalkoholowych charakteryzuje się tendencją wzrostową w ujęciu wolumenowym. Jednocześnie jednak jest on stabilny wartościowo w związku z rosnącym znaczeniem na rynku sieci dyskontowych oraz silnej konkurencji cenowej, głównie w segmencie dużych opakowań (od 1 litra).

Według jej słów, Pepsico "aspiruje" w Polsce do systematycznego zmniejszania dystansu w segmencie coli do lidera rynkowego - Coca Coli. Ma temu służyć zdecydowana kampania marketingowa, w tym chociażby trzyletnia umowa sponsoringowa z Legią Warszawa dotycząca nazwy stadionu klubu, Pepsi Arena.

Czytaj: Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie

Napoje Pepsico na Legii. Firma liczy na wzrost sprzedaży Gatorade

- Chcemy również osiągnąć pozycję w zdecydowanej czołówce w segmencie napojów energetyzujących. Oferujemy nasz produkt w tym segmencie od roku i jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego budowania jego pozycji - dodała członek zarządu polskiej Pepsi Coli.

Wskazała też, że koncern obecnie nie prowadzi rozmów o współpracy z firmą Maspex, producentem m.in. soków. Wcześniej pojawiały się informacje o możliwym nawiązaniu współpracy joint venture pomiędzy oboma firmami.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!