Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Pernod Ricard korzysta z dobrej koniunktury na rynku mocnych alkoholi i zwiększa sprzedaż

Pernod Ricard osiągnęło wzrost sprzedaży o 14proc. w I kw. rozliczeniowym (kończy się 30 września 2010). Największy wpływ na ten wynik miał bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży koniaku Martell aż o 45 proc., szczególnie w Azji, a zwłaszcza w Chinach.

Pernod Ricard korzysta z dobrej koniunktury na rynku mocnych alkoholi i zwiększa sprzedaż

Autor: Adam Bogacza dla serwisu portalspozywczy.pl
Data: 24-10-2010, 12:40

Dzięki takiemu sukcesowi koniaku Martell sprzedaż grupy Pernod Ricard w I kw. rozliczeniowym 2010 r. osiągnęła wartość 1,88 mld USD, wzrost o 14%.

Udział w sukcesie miał również wzrost sprzedaży szampana, zwiększone zapotrzebowanie na irlandzką whisky Jameson oraz odbudowującej się po kryzysie szkockiej whisky. Największy wzrost sprzedaży odnotowano w Azji bo aż o 25%. W Europie znaczny spadek sprzedaży nastąpił w Grecji, mniejsze spadki odnotowano w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Irlandii, ale dzięki dużemu wzrostowi w Rosji sprzedaż w Europie powiększyła się o 2%.

Na rynku USA sprzedaż pozostała na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o marki to szampan Perrier-Jouvet odnotował wzrost sprzedaży o35%, whisky Jamesom o 27%, natomiast szkockie whisky Ballentine's, The Glenlivet i Chivas Regal o 16%, 14% i 14% odpowiednio., natomiast wódka Absolut o 7% Pernod Ricard przewiduje 5% wzrost zysku na koniec roku rozliczeniowego, czyli 30 czerwca 2011.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pernod Ricard RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.200.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!