Legion Pils powstaje we współpracy Browaru Fuhrmann z Połczyna Zdroju ze Stowarzyszeniem Kibiców Legii Warszawa (SKLW). To marka, z którą według założeń producenta wkrótce mają identyfikować się kibice jednego z najpopularniejszych polskich klubów piłkarskich.
- O piwie Legion dowiedziałam się od przedstawiciela hurtowni. Postanowiłam je zamówić. Nasze miasto kibicuje Legii, spodziewam się dobrej sprzedaży - informuje właścicielka sklepu.

Piwo jest sprzedawane w sklepie około tygodnia. Według właścicielki brakuje reklamy. Kupujący, nawet z szalikami ulubionej drużyny na szyi, nie wiedzą, że specjalnie dla nich powstała nowa marka piwa.

- Pytam kibiców czy znają Legion. Jeżeli tylko się dowiedzą, że to oficjalne piwo Legii kupują. Rozmawiałam już z przedstawicielem handlowym o jakiejś formie reklamy np. plakacie, myślę, że dobrze pociągnął by sprzedaż. Jeżeli nic nie dostane sama przygotuję zwykły plakat. Widzę w tym piwie durzy potencjał - twierdzi właścicielka. Legion Pils w sklepie w butelce bezzwrotnej kosztuje 2,8 złotych.