Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Piwosze nie muszą obawiać się wzrostu cen

Rynek piwa jest nasycony. Jego wielkość nie powinna znacząco zmienić się, ani wzrosnąć ani zmaleć, w przyszłym roku. Także cena piwa nie powinna zamieniać się gwałtownie w przyszłym roku - mówi Beata Pawłowska, dyrektor generalna Royal Unibrew Polska. - Jednak wśród konsumentów pojawia się zapotrzebowanie na nowości: nowe marki piwa, nowe smaki. Są oni w stanie zapłacić więcej za nowość - dodaje.

Piwosze nie muszą obawiać się wzrostu cen

W 2009 r. w branżę piwowarską w Polsce bardzo mocno uderzyło podniesienie akcyzy oraz kryzys gospodarczy. - W 2010 roku polski rynek piwa wróci do sytuacji sprzed kryzysu, niestety nie będzie rozwijał się już tak dynamicznie jak wcześniej.- mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. Public Affairs w Kompanii Piwowarskiej.

- Natomiast branża piwowarska powróci do trendów sprzed kryzysu i pod względem preferencji konsumenckich będzie rozwijała się dwubiegunowo. Z jednej strony nadal popularne będą marki skierowane do konsumenta masowego, z drugiej jeszcze szybciej rosnąć będzie popyt na marki z grupy premium, których wzrost może sięgnąć kilku procent rocznie - dodaje.

Inną tendencją według Wilczewskiej, która będzie widoczna na polskim rynku jest rozwój segmentów wyspecjalizowanych czyli piw smakowych i bezalkoholowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Pawłowska RSS ALERT    /    Katarzyna Wilczewska RSS ALERT    /    Royal Unibrew RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!