• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Herbapolu: Wdrażamy nową strategię marketingową

Herbapol wdroży nową strategię marketingową na wielu płaszczyznach, zaczynając od liftingu logotypu, aż po kampanię telewizyjną i inne aktywności marketingowe - zapowiedział na łamach serwisu wirtualnemedia.pl Roman Górny, prezes Herbapolu Lublin.
  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 19-10-2012, 12:34

Jak dowiadujemy się z wywiadu w serwisie wirtualnemedia.pl, w pierwszej kolejności konsumenci zobaczą nowy wizerunek na opakowaniach, które już pojawiają się w sklepach. Są one zaprojektowane zgodnie z drugim nurtem nowej strategii, czyli trendem retro nowoczesności, co przejawia się w charakterystycznych wzorach i motywach zainspirowanych regionalną sztuką ludową. Całość nawiązuje do tradycyjnego charakteru marki.

Roman Górny zaznacza w serwisie wirtualnemedia.pl, że zmiana opakowań obejmie wszystkie submarki. - Następnie nasze działania handlowe zostaną wsparte kampanią telewizyjną oraz outdoorową, dla której wspólnym mianownikiem jest platforma komunikacji z charakterystycznymi porównaniami świata natury oraz człowieka pod wspólnym mianownikiem: "Masz to w naturze". Nadchodzący rok to kolejne odsłony kampanii, także w internecie oraz w działaniach promocyjnych, które konsument spotka w sklepie - tłumaczy prezes Herbapolu Lublin.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Cebuluis 2013-07-18 18:07:10

    I co nie wyszło :P

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!