Prezes Hoop Polska: Plany sprzed roku zaczynają przynosić efekty
Z końcem roku spółka Hoop Polska przeniosła centralę firmy do Kutna, gdzie znajduje się jeden z trzech zakładów produkcyjnych firmy, w którym produkowane są takie marki jak: Hoop Cola, Jupik i Jupi.

Przeniesienie siedziby do jednego z zakładów to część strategii optymalizacji kosztów i możliwie jak największej koncentracji kadry spółki, a co za tym idzie - usprawnienia zarządzania, przepływu informacji oraz integracji pracowników.
- Wdrażane od końca 2010 roku plany zaczynają przynosić spodziewane efekty. W 2011 r. udało nam się poprawić pozycję rynkową najważniejszych marek i przeprowadzić efektywne promocje, wspierające szczególnie Paolę i Hoop Colę. Dodatkowo, wzmocniliśmy naszą pozycję handlową, poprawiając widoczność produktów Hoop Polska na półce, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w dużych sieciach handlowych - mówi Martin Mateas, prezes zarządu Hoop Polska.
Należąca do Grupy Kofola SA, firma Hoop Polska zatrudnia w Polsce ponad 600 osób - w fabrykach w Bielsku-Podlaskim, Kutnie i Grodzisku Wielkopolskim. Wraz z podjęciem decyzji o przenosinach siedziby, Hoop Polska przeprowadziła kampanię rekrutacyjną w Kutnie i okolicach. Efektem kampanii "Hoop do Kutna" było blisko tysiąc aplikacji na stanowiska do różnych działów, dzięki czemu, w krótkim okresie, zatrudniono kilkadziesiąt osób i udało się zachować nie zakłóconą ciągłość zarządzania.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
KFLKofola SA |
Kurs: 56.6000 PLN
Zmiana: -0.3500(-0.61%)
Aktualizacja: 19:11:2015
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.