Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Prezes KUPS: W 2009 r. sprzedaż soków wzrosła o 20 proc. To efekt skutecznej promocji

W 2009 r. rynek soków, nektarów i napojów niegazowanych (SNNN) zanotował niewielki spadek. Na tym tle pozytywnie wyróżniały się soki. - Wolumen ich sprzedaży wzrósł bowiem o 20 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Julian Pawlak, prezes Krajowej Unii Producentów Soków.

Prezes KUPS: W 2009 r. sprzedaż soków wzrosła o 20 proc. To efekt skutecznej promocji

Wartość rynku rosła trochę wolniej, zwiększyła się bowiem o 15 proc.


- Tak duże wzrosty, mimo kryzysu, możemy tłumaczyć przede wszystkim rosnącą świadomością konsumentów - przyznaje prezes Pawlak. - Widać, że kampanie promocyjne, m.in. organizowana przez KUPS "5 porcji owoców, warzyw lub soku" przynoszą efekty - dodaje.


Można przypuszczać, że to właśnie dzięki coraz lepszej edukacji społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania, nie zmieniła się wartość segmentu napojów niegazowanych. Mimo że w 2009 r. wolumen sprzedanych napojów zmalał o ponad 3 proc.


- Producenci czują nacisk ze strony konsumentów na coraz wyższą jakość produktów. Zwiększają więc udział soków w napojach, ograniczają ilość innych dodatków. To wszystko kosztuje. Być może to powoduje wzrost cen w całej kategorii - zauważa prezes KUPS.


Największe spadki w całej branży SNNN zanotowały nektary. Zarówno wolumen jak i wartość tego rynku skurczył się o 9 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

napoje bezalkoholowe RSS ALERT    /    Julian Pawlak RSS ALERT    /    KUPS RSS ALERT    /    soki RSS ALERT    /    nektary RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.186.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!