- Zaletą rynku jest jednak duże zainteresowanie produktami markowymi, wypromowanymi. Owszem, jest ogromna liczba energetyków, ale tak naprawdę liczą się tylko napoje znane, kojarzone z ludźmi sukcesu, sportu i marki, które po przez swoje działania marketingowe wspierają inicjatywy społeczne lub propagują zdrowy tryb życia - komentuje Agata Moraczewska-Wolska.
Jak dodaje prezes Las Vegas Power Energy Drink, znane polskie marki wyczerpały już chyba wszystkie pomysły na dobrą promocję, powtarzają siebie samych. - A może warto zerknąć na dzieciaki, to one przecież za parę lat będą naszymi klientami? - dodaje.
Jak podkreśla prezes, ważne są także nowatorskie pomysły. Jej zdaniem klienta trzeba czymś zachęcić, a nowości są ku temu najlepszą okazją.
Inne
Prezes Las Vegas Power Energy Drink: Polskie marki energetyków wyczerpały pomysły na dobrą promocję
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 08-05-2012, 15:00
Rynek napojów energetyzujących jest nasycony. - Trzeba cały czas się rozwijać, wprowadzać nowości, uciekać konkurencji, która - moim zdaniem - trochę w tym temacie przysiadła. Uważam, że konkurencja prowadzi ciche wojny miedzy sobą, a jak wiadomo gdzie dwóch się bije tam... Las Vegas korzysta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Moraczewska-Wolska, prezes zarządu Las Vegas Power Energy Drink Sp. z.o.o.

Agata Moraczewska-Wolska, prezes zarządu Las Vegas Energy Drink Sp. z.o.o.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kolejny raper w branży spożywczej. Popek ma swój napój
-
Marka Garage wchodzi w kategorię piwnych energetyków
-
Żabka promuje Tigera bez kofeiny. Odpowiedź na zmiany w prawie?
-
Instytut Staszica: Ograniczenia ws. napojów energetyzujących to nadregulacja
-
Stop sprzedaży energetyków nieletnim? "Zakazany owoc smakuje jeszcze lepiej"
-
Energetyki szkodzą młodzieży? "Nawet dorośli powinni pić je sporadycznie"
-
Zakaz sprzedaży energetyków nieletnim ma sens? Warto pamiętać o dwóch kwestiach
-
Zakaz sprzedaży energetyków nieletnim. Znamy szczegóły rządowego projektu
-
Dietetyczka: reklamy energy drinków nie powinny być skierowane do uczniów i studentów
-
Rząd chce reklam energetyków tylko w godz. 20-6
komentarze (9)
A czymże zaskakuje klientów firma Las Vegas i co wielce wyszukanego w swojej ofercie posiada ten outsourcer (firma nie produkująca a zlecająca produkcję napojów podwykonawcom) aby jako spec mądzyć sie na temat rynku energetyków w Polsce? Dwa napoje z dodatkami typowymi dla energy-drinków, napoje izotoniczne, jakimi już cały rynek jest i tak zapchany, \"coś\" w klimatach na kaca i jeden napój pomarańczowy z witaminami (takich też już sporo) - czy taka oferta jest rzeczywiście szalenie nowatorska i niepowtarzalna aby się z ładnym uśmiechem od ucha do ucha w portalu prezentować i z pozycji wielkiego eksperta oceniać rynek i dotyczasowych graczy z branży??
Odpowiedz\'\' - A może warto zerknąć na dzieciaki, to one przecież za parę lat będą naszymi klientami? - dodaje.\'\' za pare lat??? Przecież już w podstawówce dzieciaki już piją energy drinki ;) Póki co prawo polskie jeszcze nie zabrania sprzedaży napojów energetycznych nieletnim, choć wątpie że takowe nastąpi, bo wtedy to znacznie więcej dzieciaków zaczęłoby je pić. Węgrzy postanowili wprowadzić podatek specjalny na energy drinki (250 forintów (3,60 zł) za litr takiego napoju) i byli przekonani że taka puszka zdrożeje o ok. 60 forintów (1 zł), niestety na nic te rzeczy. Ponieważ producenci energy drinków na Węgrzech postanowili obniżyć z tego powodu marżę do takiego stopnia, by podwyższka ceny takiego napoju była odczuwalna do 20 ft (28 gr). Z kolei na Litwie wprowadzili zakaz reklamowania takich napoi, ale w końcu to tylko reklamy. Jak widać nie ma skutecznej broni na walkę z tymi napojami dla nieletnich.
OdpowiedzJaka firma robi Las Vegas\'y
Odpowiedzta firma zyje z jednorekich bandytow to przysadka.....i tych co wrzucaja tam kase....
OdpowiedzIzotoniki mają najlepsze na rynku, pierwsze które po powerade działają, 4move i oshee to siki po których jest mi źle.
Odpowiedz