Prezes Maspeksu: Będziemy się rozwijać poprzez logiczne rozbudowywanie portfolio
Tam, gdzie będzie taka możliwość, będziemy się rozwijać poprzez logiczne rozbudowywanie portfolio. Liczymy na sukcesy tych brandów, których sprzedaż może nie jest duża wolumenowo, ale zdobycie kilku procent udziału może mieć bardzo dobry wpływ na rentowność danej linii produktowej i marki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

- Wierzę, że Maspex ze swoją ofertą, wyjdzie z "surowcowego kryzysu" obronną ręką. We wszystkich obszarach, w których jesteśmy obecni planujemy dużą aktywność. Generalnie mogę zapewnić, że rok 2011 będzie równie ciekawy i intensywny, jak poprzednie, a o szczegółach naszych działań będziemy na bieżąco informować - komentuje Krzysztof Pawiński.
Jak udało nam się ustalić, w planach Maspeksu są m.in..: akcje promocyjne i reklamowe oraz nowości wśród marek Kubuś i Tymbark, duża aktywność w obszarze makaronów i sosów Lubella - zarówno w zakresie oferowania nowych produktów, jak i mocnego wsparcia reklamowego oraz działania w segmencie produktów instant.
- Detaliści mogą od nas oczekiwać dużego wsparcia - w postaci promocji konsumenckich, programów lojalnościowych, pomocy ze strony naszych przedstawicieli handlowych w zakresie budowania półek oraz ciekawych ekspozycji przyciągających konsumentów do produktu i sklepu - podsumowuje prezes Maspeksu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.