• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes SCKiLRP: Cukiernie mają szansę na rozwój jeśli postawią na jakość i własne sklepy

Szansą dla małych cukierni na dalszy rozwój jest postawienie na jakość, własne receptury i zwiększanie swojej rozpoznawalności na lokalnym rynku. Przyszłością cukiernictwa są także własne sklepy-kawiarnie - uważa Leszek Truskolawski, prezes Stowarzyszenia Cukierników, Karmelarzy i Lodziarzy RP.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 16-11-2012, 12:32
Prezes SCKiLRP: Cukiernie mają szansę na rozwój jeśli postawią na jakość i własne sklepy
Leszek Truskolawski, prezes Stowarzyszenia Cukierników, Karmelarzy i Lodziarzy RP

- Dla rzemieślnictwa cukierniczego, jak i piekarskiego, jedyną możliwością rozwoju jest produkowanie wyrobów według własnych receptur, w oparciu o naturalne surowce, atrakcyjnych wizualnie i smakowo dla klienta, aby chciał jeszcze raz po nie wrócić. W ciągu najbliższych kilku lat dla piekarzy rzemieślniczych będzie się liczyła jakość i jeszcze jakość, która da im możliwość bycia na rynku rozpoznawalnym - mówi Leszek Truskolawski, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

- Poza tym, przyszłością cukiernictwa jest własna sieć sklepów, ale muszą to być sklepy-kawiarnie, gdzie można nie tylko kupić, ale zjeść ciastko i wypić kawę - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!