• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Staropolanki: W ciągu 3 lat powinniśmy dołączyć do pierwszej piątki głównych graczy rynku wody

- Udział rynkowy naszych marek, takich jak Staropolanka, Wielka Pieniawa, Polaniczanka i Kudowianka wykazuje zdecydowaną tendencje wzrostową, szczególnie w bieżącym, 2012 roku. To pozwala nam patrzeć perspektywicznie i z optymizmem na przyszłość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Robert Gąsiorek, wiceprezes ds. Handlu i Produkcji, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-08-2012, 13:29
Prezes Staropolanki: W ciągu 3 lat powinniśmy dołączyć do pierwszej piątki głównych graczy rynku wody
Robert Gąsiorek, wiceprezes ds. Handlu i Produkcji, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA

Jak zaznacza prezes, producent wód, podtrzymuje szacunki dwucyfrowego wzrostu wolumenu w 2012 roku w porównaniu do roku 2011, nawet pomimo nienajlepszej aury w tegorocznym sezonie letnim. - Natomiast cały rynek wody w Polsce powinien wzrosnąć w tym roku niewiele ponad inflację, co powoduje, że udziały Staropolanki w rynku dynamicznie wzrosną. Dlatego też w trzyletniej strategii założyliśmy, że Staropolanka powinna dołączyć do pierwszej piątki głównych graczy rynku wody w kraju - przyznaje Robert Gąsiorek.

Prezes zapewnia, że do końca 2012 roku Zespół Uzdrowisk Kłodzkich zakończy strategiczny etap budowania ogólnopolskiej dystrybucji, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. - Obecnie bardzo szybko rośnie liczba naszych bezpośrednich odbiorców oraz POS, które wprowadzają nasz pełen asortyment wód i chcą z nami budować wspólny biznes. Nie bez znaczenia jest tu również zespół handlowy kanału tradycyjnego oraz nowoczesnego, jaki udało się nam stworzyć. Dzięki temu nasza marka jeszcze w tym roku stanie się z ponad regionalnej marką ogólnopolską - mówi.

Robert Gąsiorek przyznaje również, że na ten rok firma zaplanowała inwestycję tylko w jeden z trzech zakładów - w Jeleniowie koło Kudowy Zdroju. - Pozwoli nam to podwoić produkcję w tym zakładzie. Kolejne inwestycje będziemy rozważać w najbliższym czasie - podsumowuje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tadeusz 2012-11-14 09:29:35

    No, kibicuje im bardzo. Jak ktoś juz tej wody spróbuje to nie wróci do poprzedniej. Promocja w Tesco i woda za 0,49 zł mam nadzieję, że pomoże wypromować ten świetny brand.

    Odpowiedz
  • Hui Wam Woko 2012-11-14 21:03:51

    Tak promocja. Promocja Tesco i nikogo więcej. A potem kopa w du...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!