Producent: Jak wódka nie smakuje, to klient może ją oddać. Oddamy pieniądze
W sklepach w całej Polsce trwa właśnie akcja marketingowa, przygotowana dla Stock Prestige Vodka. "Satysfakcja gwarantowana" ma zachęcić konsumentów do zakupienia i spróbowania tego trunku.
Stock Polska proponuje konsumentom wódkę najwyższej jakości i jest pewny jej smaku. Dlatego rozpoczął odważną akcję promocyjną „Satysfakcja gwarantowana" - (albo zwrot pieniędzy).
Jeśli klient uzna, że zakupiony alkohol nie spełnia jego oczekiwań smakowych, producent zwróci pieniądze za nabyty towar.
Promocja jest adresowana do klientów, którzy w okresie jej trwania kupią w sklepie na wódkę „Stock Prestige" i spełnią warunki określone w regulaminie promocji.
Akcja rozpoczęła się 29 stycznia i będzie trwała do końca marca. Jest podzielona na trzy etapy, podczas których w miejscach sprzedaży będą organizowane różne aktywności z udziałem hostess i przedstawicieli handlowych.
Animacje w hipermarketach wspomagają materiały POS - standy oraz ulotki. Za całokształt odpowiedzialna jest agencja Koledzy Strategia & Kreacja.
