- Pierwotnie planowaliśmy upublicznienie spółki dopiero za kilka miesięcy, jednak w związku z rosnącym popytem na nasze produkty, musimy przyspieszyć program inwestycyjny. Emisja będzie niewielka, ponieważ spodziewamy się szybkich efektów inwestycji. Dlatego nie chcemy za bardzo rozwadniać akcjonariatu - mówi Mariusz Spirkowicz, prezes zarządu Eurosnack S.A.

Od 2007 roku tj. od momentu przejęcia marki ZPC Lajkonik, Eurosnack S.A. dokonał dużych zmian w modelu biznesu. Przede wszystkim zmieniło się portfolio klientów spółki. - Dziś to nie tylko lokalne hurtownie, ale przede wszystkim duże sieci handlowe. W związku z tym znacznie wzrósł popyt na nasze produkty. Aby go zaspokoić konieczne są inwestycje w infrastrukturę, przede wszystkim w park maszynowy. To główny cel, na który chcielibyśmy przeznaczyć środki z planowanej emisji akcji - wyjaśnia Mariusz Spirkowicz.

Eurosnack zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych oraz prażynek) a także biszkoptów pod markami własnymi: "Chrupcie" oraz "Lajkonik". Klientami działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne. W 2007 roku spółka przejęła ZPC Lajkonik oraz wszystkie prawa do produktów oraz marki ZPC Lajkonik. W ofercie znajdują się zarówno chrupki naturalne i smakowe, biszkopty tradycyjne i krakowskie oraz prażynki naturalne i paprykowe.

Funkcję oferującego podczas emisji pełnił będzie Wrocławski Dom Maklerski S.A., Autoryzowanym Doradcą została spółka CEE Capital sp. z o.o.