• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Przedstawiciel marki Blow: Wzrasta świadomość i oczekiwania konsumentów napojów energetyzujących

Polski rynek napojów energetyzujących jest w fazie dojrzałej, co powoduje spadek dynamiki wzrostu. Konsumenci stali się ekspertami wzrosła ich świadomość i oczekiwania co do produktu - trzeba ich zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami, nie tylko pod względem wyglądu ale także składu, smaku, zapachu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Żurowski, wiceprezes PB Group, producenta napoju Blow.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2011, 10:40
Przedstawiciel marki Blow: Wzrasta świadomość i oczekiwania konsumentów napojów energetyzujących
Zdaniem naszego rozmówcy, Polska jest w czołówce europejskiej pod względem spożycia energetyków na głowę

Jak tłumaczy nasz rozmówca, konsumenci napojów energetyzujących to osoby poszukujące nowości rynkowych, chcący wyrażać siebie poprzez produkt. - To grupa wciąż rozszerzająca się - łatwo do nich dotrzeć i chociaż nie są lojalni, możliwość obniżania ceny pozwala na budowanie atrakcyjnych promocji, dzięki którym jesteśmy w stanie skutecznie walczyć o konsumenta - dodaje.

Krzysztof Żurowski podaje, że rynek energetyków posiada ogromny potencjał, a jego wielkość jest szacowana na ok. 660 mln zł. - Polska jest w czołówce europejskiej pod względem spożycia napojów energetycznych na głowę. Do tego istnieją niskie bariery wejścia w segmencie ekonomicznym i marek własnych - to największa kategoria pod względem sprzedaży ilościowej - tłumaczy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • sdscfd 2011-05-20 14:36:32

    Oczywiście że jestem bardziej świadomy. Piję TYLKO BLACKa (wcześniej TIGER), i nie przesiądę się na żadne \"farbowane lisy\"...

    Odpowiedz
  • ppp 2011-05-23 07:51:02

    Pij także Space rocket 2x tańszy i produkowany wraz z blac-kiem, skład ten sam tylko że pod sieć.

    Odpowiedz
  • angol 2011-05-23 10:20:12

    Myślę, że napój BLOW zdobyłby wielką popularność w krajach anglojęzycznych :)))

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!