• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Przedstawiciel producenta marki Blow nt. dalszych inwestycji w sektorze napojów

Dystrybucję Blow Liquid Energy Drink zaczęliśmy od kanału tradycyjnego, ale w najbliższym czasie pojawimy się także w dużych sieciach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Żurowski, wiceprezes PB Group, producenta napoju Blow. Dodał, że firma nie wyklucza inwestycji w nowe marki oraz przejęć.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2011, 15:03
Przedstawiciel producenta marki Blow nt. dalszych inwestycji w sektorze napojów

Jak dodał, rynek gastronomiczny również jest dla firmy atrakcyjnym kanałem dotarcia do konsumenta, dlatego wybrano kilka klubów w większych miastach, z którymi rozpoczęto współpracę.

- W planach mamy rozwój produktów w sektorze około napojowym, dziś jest jednak zbyt wcześnie na deklaracje. Blow jest naszym pierwszym produktem w sektorze napojowym i jesteśmy zdeterminowani osiągnąć sukces - komentuje Krzysztof Żurowski.

Rozważane są także inne możliwości rozwoju. - Nie planujemy akwizycji, ale gdyby pojawiła się ciekawa propozycja, chętnie ją rozważymy - ucina nasz rozmówca.

Czytaj także:

Producent napoju Blow zakłada, że osiągnie 10 proc. rynku energetyków

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • irek 2011-05-17 21:27:40

    w tym samy czasie pojawił się także hools - dużo lepszy

    Odpowiedz
  • ja:) 2011-06-02 22:36:48

    hools?? dla chuliganow??

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!