Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Przedstawiciel Red Bull o sektorze energy shotów: Jeszcze nie wszystko stracone

Aby przeciwdziałać wyhamowaniu rynku energetyków, producenci starają się zyskać konsumentów wprowadzając nowości. Dostępne od początku 2010 r. energy shoty nie podbiły jednak rynku. Przedstawiciele branży uważają, że nie wszystko jeszcze stracone.

Przedstawiciel Red Bull o sektorze energy shotów: Jeszcze nie wszystko stracone
- Nasza marka osiągnęła największy udział wartościowy w segmencie shotów - mówi Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska.

W Polsce trzech wiodących graczy jednocześnie uruchomiło sprzedaż shotów, były to koncerny Red Bull, Coca-Cola oraz Ustronianka.

- Nasza marka osiągnęła największy udział wartościowy w segmencie shotów. Udział całego segmentu jest jednak nieznaczny. Shoty nie zostały zaakceptowane przez tych konsumentów, którzy oczekują, żeby energetyk również ugasił pragnienie. Niemniej jednak jest wielu konsumentów, którzy shota traktują tak jak espresso w kawach, i którzy stali się fanami tego produktu - podsumowuje Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska.

Przedstawiciel Red Bulla wyraża nadzieję, że segment "shotów" będzie jednak nadal wzrastał. Firma nadal sprzedaje ten wariant napoju, ale - ze względu na niewielkie zainteresowanie konsumentów - ograniczyła jedynie dystrybucję do tych punktów, które mają odpowiednią rotację.

Nieoficjalnie wiadomo jednak, że część producentów zamierza wycofać się z produkcji i sprzedaży takiej formy energetyków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Daniel Pidzik RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    energy shot RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • prezes 2011-04-16 13:51:46
    I tak Tiger jest lepszy od Red Bulla. I na pewno nie jest to zasługa oszustów z Foodcare, tylko mocnego brandu który powstał dzięki Darkowi Tiger Michalczewskiemu
  • x 2011-04-17 10:38:01
    Herbapol najsmaczniejszy, nie bije z niego chemią

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.7.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!