Przedstawiciel Red Bull: Segment energetyków w butelkach już się nasycił
Pomimo szybkiego rozwoju w ostatnich latach rynku butelek PET, to w ujęciu wartościowym puszka o pojemności 250 ml stanowi nadal największy udział w całej kategorii napojów energetyzujących (55 proc. w całym 2010 roku) w Polsce.

Jednocześnie producenci, którzy wchodzą na rynek z nowymi energetykami, oferują zazwyczaj dwie opcje opakowaniowe - puszka i PET. - Moim zdaniem segment butelek już się nasycił i będzie wzrastał na równi z puszkami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska.
Zdaniem Daniela Pidzika z Red Bull, przez jakiś czas kategoria energetyków rosła m.in. poprzez wzrost dużych opakowań PET. Z czasem wzrost tej kategorii wyhamował i struktura puszek i PET-ów się ustabilizowała.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.