Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Inne

Przedstawicielka marki Hellena: Nie wahamy się inwestować w oranżady

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2011, 14:11
Uważamy, że oranżady to segment z bardzo dużym potencjałem. Dlatego nie wahamy się w niego inwestować i rozszerzać naszego portfolio pod kątem tej kategorii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Jędrzejczak, brand manager Hellena, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Przedstawicielka marki Hellena: Nie wahamy się inwestować w oranżady
Oranżada Hellena osiągnęła już 48,5 proc. udziałów w rynku tradycyjnym

- Oranżada to napój mocno zakorzeniony w świadomości polskich konsumentów. Towarzyszy im bowiem od lat i jako kultowy produkt nie ma bezpośredniej konkurencji - tłumaczy Magdalena Jędrzejczak.

Jak dodaje, oranżada Hellena jest nadal niekwestionowanym liderem rynkowym. W rynku tradycyjnym osiągnęła już 48,5 proc. udziałów. Zajmuje pierwsze miejsce w kanale nowoczesnym, jako produkt brandowy. Ponadto, z badań Pentor (z 2009 roku) wynika, że zna ją 9 na 10 Polaków.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!