Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Przejęcie Cadbury przez Ferrero i Hershey diametralnie zmieniłoby sytuację branży słodyczowej w Polsce

Po fiasku rozmów Kraft Foods, do zakupu Cadbury przymierzają się teraz włoskie Ferrero i amerykański Hershey - przypomina Puls Biznesu. Dzięki temu należący do Cadbury Wedel może zyskać nowego właściciela, a na polskim rynku może powstać grupa cukiernicza, która nie będzie miała sobie równych i zostawi daleko w tyle Krafta, Marsa czy Jutrzenkę - informuje gazeta.

Przejęcie Cadbury przez Ferrero i Hershey diametralnie zmieniłoby sytuację branży słodyczowej w Polsce

Jak mówi Pulsowi Binesu znawca rynku cukierniczego chcący zachować anonimowość, cena za Cadbury jest jednak wysoka, więc prawdopodobnie Ferrero czy Hershey nie zdecydują się na przejęcie w pojedynkę. Mogą przejąć tę firmę w konsorcjum, a potem podzielić się jej aktywami w zależności od potrzeb i ograniczeń na różnych rynkach, np. z tytułu przepisów antymonopolowych.

W Polsce połączenie Cadbury z Ferrero oznaczałoby powstanie zdecydowanego numeru jeden w branży słodyczy. Łączne udziały w rynku słodyczy czekoladowych Cadbury Wedel i Ferrero w Polsce sięgnęłyby 30 proc., a w rynku cukierków 20 proc. - informuje Puls Biznesu. Jak przypomina gazeta, Hershey na razie nie działa na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cadbury RSS ALERT    /    Cadbury Wedel RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!