Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pszczelarz Kozacki: Powodzenie na rynku amerykańskim opiera się na doznaniach smakowych

Targi Fancy Food 2012 pokazują, że powodzenie sprzedaży na rynku amerykańskim w dużej mierze opiera się na doznaniach smakowych. Dało się to zauważyć po ogromnej ilości degustacji i ich wyszukanych formach, do tej pory przez nas niespotykanych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak, z firmy Pszczelarz Kozacki.

Pszczelarz Kozacki: Powodzenie na rynku amerykańskim opiera się na doznaniach smakowych

Okazuje się, że klienta smakując czegoś dobrego,zaproszony do skosztowania wcześniej nieznanego mu produktu jest w stanie nabyć go bez głębszego namysłu. Wydaje się, że drogą do sukcesu w stanach zjednoczonych jest zatem możliwości bezpośredniego kontaktu z kontrahentem oraz sposób przedstawienia produktu tak aby mógł go posmakować. Zazwyczaj ocena organoleptyczna raz jakościowa przez osobę decydującą o zakupach (kontrahent) rzutuje na powodzenie w handlu. Przykładem jest tutaj "Miód Kozacki Staropolski", który trafi na amerykańskie stoły z racji wyszukanego smaku, wysokiej jakości oraz prawdziwie polskiego, tradycyjnego kamionkowego opakowania. Jakby tego nie nazywać kluczem staje się promocja bezpośrednia i ponawianie kontaktu np. przez stały udział w tzw. trade fair. Stale pracujemy wtedy nad prestiżem i renomą marki.

Duże zainteresowanie wzbudziła i przyciągnęła uwagę promocja zdrowego trybu życia przez uprawianie kolarstwa. Nasza firma stała się swojego rodzaju ambasadorem miłośników jazdy na rowerze. Sponsorujemy grupę kolarską "BSK Miód Kozacki" - jest to kolejny atut podczas promocji produktów na rynkach amerykańskich.

Rynek USA jest "długi i szeroki" jak sam kontynent amerykański. To stale pojawiające się nowe potrzeby i trendy, które pozwalają na sukces tych, którzy najszybciej i najlepiej trafią w gusta klientów. Tak jak każdy rynek tak i rynek USA ma wiele segmentów - choć tutaj wielokulturowość jest szczególnie widoczna i należy mieć to na uwadze. Może to być zarówno wielka szansa jaki i duże zagrożenie. Trzeba uwzględnić specyfikę prawa krajowego, stanowego jak również uwarunkowania kulturowe czy religijne.

Targi Fancy Food to przede wszystkim możliwość bezpośredniego kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, zaprezentowanie nowym produktów, poszerzenie wiedzy o rynku, pozyskanie nowym klientów oraz utwierdzenie pozycji rynkowej. Nie da się również pominąć, iż targi to zarazem świetna okazja do promocji Polski - czyli pokazanie zalet kraju jako całości, z jego walorami gospodarczymi i przyrodniczymi. Im więcej nasi kontrahenci będą wiedzieć o naszej ojczyźnie tym pewniej i z większym zaufaniem będą podchodzić do naszej firmy - ułatwia to współpracę i zwiększa powodzenie handlowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Kozak RSS ALERT    /    Pszczelarz Kozacki RSS ALERT    /    Fancy Food Shows RSS ALERT    /    miód RSS ALERT    /    USA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!