Red Bull nie będzie walczył o rynek obniżkami cen
Mimo, iż na rynku jest coraz więcej energetyków, a producenci oferują coraz niższe ceny, Red Bull optymistycznie patrzy w przyszłość marki. Firma nie zamierza zmieniać dotychczasowej strategii cenowej i pozycjonowania marki.

- Marka Red Bull jest synonimem kategorii energetyków i ma najwyższy wskaźnik świadomości spontanicznej. Nasza strategia nie zakłada obniżania cen w celu walki o rynek. Aktywnie działamy w obszarze marketingu. Budowa silnej marki następuje też w sklepie, gdzie rozwijamy koncepty premium ekspozycji i sprzętów chłodniczych, które są bardzo wysoko oceniane przez branże i przez sklepy oraz przyczyniają się do zwiększania sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska.
Według danych Red Bull, koncern w Polsce stale zwiększa udziały i wielkość sprzedaży, a na całym świecie, pomimo kryzysu, marka osiągnęła w 2010 r. 10-proc. wzrost sprzedając ponad 4,2 mld puszek.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.