Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Red Bull nie będzie walczył o rynek obniżkami cen

Mimo, iż na rynku jest coraz więcej energetyków, a producenci oferują coraz niższe ceny, Red Bull optymistycznie patrzy w przyszłość marki. Firma nie zamierza zmieniać dotychczasowej strategii cenowej i pozycjonowania marki.

Red Bull nie będzie walczył o rynek obniżkami cen
Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska

- Marka Red Bull jest synonimem kategorii energetyków i ma najwyższy wskaźnik świadomości spontanicznej. Nasza strategia nie zakłada obniżania cen w celu walki o rynek. Aktywnie działamy w obszarze marketingu. Budowa silnej marki następuje też w sklepie, gdzie rozwijamy koncepty premium ekspozycji i sprzętów chłodniczych, które są bardzo wysoko oceniane przez branże i przez sklepy oraz przyczyniają się do zwiększania sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Daniel Pidzik, National Key Account Manager Red Bull Polska.

Według danych Red Bull, koncern w Polsce stale zwiększa udziały i wielkość sprzedaży, a na całym świecie, pomimo kryzysu, marka osiągnęła w 2010 r. 10-proc. wzrost sprzedając ponad 4,2 mld puszek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Daniel Pidzik RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • dkjash 2011-04-19 14:41:22
    Prawda jest taka, że gdyby red-bull chodził na półce po 3 zł to rynek byłby pozamiatany. Niestety dla Red-bulla świadomość konsumentów na temat wsadu produktu jet coraz większa i ludzie nie chcą płacić za produkt 4-5 zł jeżeli mogą mieć identyczny za połowę ceny. Red-bull jechał do tej pory na rosnącym rynku (pomimo że pozycję lidera stracił już dawno), ale rynek mocno zwolnił, więc ten stymulant się skończy a red bull będzie tracił z roku na rok, chyba że zmieni swoją politykę cenową. Na koniec - s zacun za marketing oraz image marki związany ze sportami ekstremalnymi !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.175.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!