• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Red Bull odzyskał pozycję lidera?

Toczący się od miesięcy spór o prawa do marki napoju energetycznego Tiger między firmą FoodCare a Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją osłabił pozycję tej marki i zarazem poprawił notowania konkurentów. Firma Red Bull Polska chwali się, że jej marka odzyskała pozycję numer jeden na rynku napojów energetycznych. Rywale temu zaprzeczają - czytamy w "Pulsie Biznesu".
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 03-08-2011, 07:52
Red Bull odzyskał pozycję lidera?

Jak informuje Anna Czerniecka, rzecznik Red Bull Polska, według danych Nielsena za czerwiec, Red Bull zajmuje pierwsze miejsce pod względem udziałów wartościowych. Podaje, że udziały wartościowe Red Bulla sięgają 21,1 proc., podczas gdy aktualny udział produkowanego przez firmę FoodCare Tigera (a dokładniej łączny udział marek Tiger, Tiger Black i Black) wynosi 17,9 proc.

Obraz rynku wygląda jednak inaczej, jeśli do udziałów Tigera wyprodukowanego przez FoodCare i schodzącego już z rynku (w efekcie postanowienia sądu) doda się udziały Tigera produkowanego obecnie przez Maspex. Według rzecznika Maspeksu, sytuacja stanie się klarowna, dopiero gdy na półkach pozostanie tylko jeden tiger.

Red Bull przyznaje, że pod względem udziałów ilościowych liderem rynku jest nadal Tiger, ale ten od firmy FoodCare (15,2 proc. rynku). Wychodzi więc na to, że udziały Tigera produkowanego przez Maspex nie przekraczają na razie kilku procent.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • asfdc 2011-08-03 09:04:24

    Black zmiecie RedBulla z tego pseudo pierwszego miejsca w kilka tygodni!!! Trzeba mieć chyba źle w głowie by tyle przepłacać za Red Bulla, wcale NIE JEST LEPSZY!!!

    Odpowiedz
  • Tiger jest jeden 2011-08-03 09:09:41

    Black to ma zerowe udziały w rynku! Foodcarowcu przestań siać propagande! Jedyny otyginalny jest TIGER Maspexu

    Odpowiedz
  • kity 2011-08-03 09:30:48

    Red Bull jest słąby, to jakieś kity

    Odpowiedz
  • dsfzxc 2011-08-03 10:06:24

    TIGER z Maspexu to sa jakieś ... (Moderator)... Ich sprzedaż dokładnie to pokazuje, od kiedy marka "przeszła" (Moderator) to pod ich szyldem W OGÓLE NIE MA SPRZEDAŻY!!! Black ma w tej chwili 20% rynku i sprzedaż cały czas rośnie (co nawet jest napisane w artykule), a ten twój "oryginalny" TIGER (który z oryginałem ma tylko wspólną nazwę), ma zaledwie kilka procent rynku. Michalczewski myślał, że przenosząc markę do Maspexu zbije kokosy, a tym czasem jest ciągle na stratach i nie zarobił na tym ANI ZŁOTÓWKI!!! Nie jestem żadnym Foodcarowcem (Moderator) ale miłośnikiem Blacka, i bardzo mnie cieszy że tak beznadziejnie idzie Maspexowi za to jak zachował się na rynku!!!

    Odpowiedz
  • gesty 2011-08-03 10:07:02

    gelwiarze gryzą sie z maspexiarzami jakby bylo o co....i to syf i to syf....!!!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!