Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Riders o 53 proc. zwiększył sprzedaż w kanale nowoczesnym

Ustronianka w 2010 r. postawiła na wzmocnienie sprzedaży w nowoczesnych sieciach handlowych. - Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy poszerzyliśmy dystrybucję naszego energetyka, wprowadzając produkt do kolejnych sieci handlowych. To pozwoliło nam odnotować 53-proc. wzrost ilości sprzedaży w kanale nowoczesnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Buczek, Public Relations Manager w firmie Ustronianka.

Riders o 53 proc. zwiększył sprzedaż w kanale nowoczesnym

Na przełomie ostatnich miesięcy produkty marki Riders wprowadzono m.in. do sieci Makro cash and carry czy Selgros.

Jak już pisaliśmy (Ustronianka planuje rozszerzyć ofertę energetyków), w ub. r. firma zanotowała 10-proc. ilościowy wzrost w sprzedaży marki Riders w opakowaniu pet. Tymczasem ilość sprzedaży na całego rynku energetyków w Polsce w 2010 r. urosła o 9 proc.

- Nadal większość, bo 53 proc. rynku stanowią napoje o klasycznym smaku. Jednak na popularności zyskują zwłaszcza energetyki smakowe. W ub. r. ich sprzedaż wzrosła aż o 75 proc. - zauważa Katarzyna Buczek.

Warto przypomnieć, że Ustronianka jako pierwsza w naszym kraju wprowadziła do oferty energetyk o smaku cola.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Katarzyna Buczek RSS ALERT    /    Michał Bożek RSS ALERT    /    Ustronianka RSS ALERT    /    Riders RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Brawo Ustronianka 2011-04-26 14:28:10
    To jaki teraz macie udział w rynku energy, .... 1% ? :))))

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!