Ronaldo i Casillas wypromują napoje Oshee. Firma liczy na 80-proc. wzrost sprzedaży
- Autor: Rzeczpospolita
- Data: 27-06-2012, 08:24

Napoje izotoniczne Oshee z wizerunkami m.in. Cristiano Ronaldo, Pepe i Ikera Casillasa z Realu oraz Stevena Gerrarda, Luisa Suareza czy Pepe Reiny z Liverpoolu trafią do sklepów na początku lipca. Na ich etykietach będą też logo obydwu klubów i informacja, że Oshee jest ich oficjalnym napojem. Krakowska spółka planuje też kampanię reklamową - czytamy w "Rz".
Kontrakty z klubami piłkarskimi zostały podpisane na dwa lata, ale już w tym roku sprzedaż napojów Oshee powinna się zwiększyć o 80 proc. Zdaniem Dominika Dolińskiego, współaściciela firmy, wzrost na zbliżonym poziomie mają szansę zanotować także łączne przychody spółki. Oprócz napojów dla sportowców oferuje ona m.in. wodę z witaminami oraz tzw. vitamin shoty, czyli skoncentrowane napoje witaminowe w puszkach.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Oshee z limitowaną serię napojów sygnowanych marką Wiedźmin
-
Marka OSHEE prezentuje nową linię OSHEE REBEL
-
Branża spożywcza spontanicznie ruszyła do pomocy w walce z koronawirusem
-
Oshee przekaże pół miliona złotych na walkę z koronawirusem
-
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki SONKO
-
Oshee zamierza podbijać zagraniczne rynki
-
OSHEE powiększyło portfolio produktów o batony proteinowe w 2 nowych smakach
-
Nowość od OSHEE - pierwsze batony musli w całości oblane czekoladą
-
Oshee z nową linią wód kwiatowych Oshee Vitamin Water Beauty
-
Do sprzedaży trafił pierwszy napój sportowy Roberta Lewandowskiego
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (6)
Spore zaskoczenie i to pozytywne zaskoczenie. Będę tamu projektowi się przyglądał. To może choć nie musi być sukcesem.
Odpowiedzsame zdjecia to nic nie dadza, tutaj musi isc za tym reklama w mediach, jesli bedzie, to naprawde moze byc przelom w tej kategorii.
OdpowiedzCiekawe jest to, że kwestii wyboru smaków, Oshee postawiło ostatnio na naśladowanie FoodCare a nie lidera rynkowego. Kiedy FC wprowadzało smak Mojito /mięta+limonka/ odnoszono się sceptycznie do pomysłu Włodarskiego a po 1,5 roku (w styczniu 2012) okazało się, że Oshee idzie w jego ślady. Obecnie trwa rywalizacja o 2 lokatę za Powerade, który wyrzuca masę pieniędzy na reklamę, ale robi to bardzo sztampowo. FC i Oshee są dużo bardziej elastyczni i może się okazać, że w najbliższych latach obie marki zdetronizują obecnego lidera.
OdpowiedzNo to grubo poszli panowie z Oshee ! Trzymam kciuki !
OdpowiedzPanowie z Oshee kiedyś Wam kibicowałem...ale od kilku lat stoicie w miejscu, a Waszym głównym zajęciem stało się obszczekiwanie byłego pracodawcy FC!!! Już Was nie kupuję... Wiesław ma swoje \"za uszami\" ale chociaż nie \"brata się z złodziejem Tigera!!!
Odpowiedz