• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rośnie sprzedaż ciastek marki Krakuski

Bahlsen, właściciel marki ciastek Krakuski poinformował, że ich udziały wartościowe w rynku wzrosły o 9 proc. i wyniosły 119,7 mln zł (Nielsen: MAT FM2011 vs. MAT FM2010 ). Ilościowo firma zanotowała 7-proc. wzrost, który daje wynik 6,9 mln kg.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2011, 11:41
Rośnie sprzedaż ciastek marki Krakuski

Krakuski chcą utrzymać pozycję lidera. Od kilku miesięcy marka jest w procesie przeobrażeń, które mają na celu zbudować fundamenty pod jej rozwój na najbliższe lata. Obecnie trwa proces zmiany opakowań oraz działania komunikacyjne. Zmiany obejmują także zwiększenie zauważalności logotypu, który komunikuje uaktualnioną strategię marki.

Jak podaje biuro prasowe Bahlsen, nowe opakowania mają na celu poprawę zauważalności produktu na półce sklepowej, a także ujednolicenie architektury marki - tak, aby tworzyła tzw. "bloki półkowe". Nowe opakowania mają na celu także ułatwienie pracy przedstawicielom handlowym marki, firmom merchandisingowym oraz właścicielom sklepów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!