Ruszyła kampania Kit Kat Senses w telewizji, prasie i internecie
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek batonik Kit Kat Senses zachęca do zrobienia sobie chwili przerwy w ciągu dnia. Przekaz - skierowany do nowoczesnych, aktywnych kobiet w wieku 18-35 lat - podkreśla niestandardowy charakter tego produktu - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Kampania pod hasłem "Czas na przerwę. Czas na Kit Kat" rozpoczęła się w połowie grudnia na outdoorze (kilkaset nośników w dziesięciu największych miastach), natomiast 15 stycznia ruszyła w telewizji, internecie oraz prasie (tytuły branżowe i wybrane tytuły kobiece).
Adaptację kreacji na polski rynek przygotowała agencja JWT Warszawa, materiały wsparcia sprzedaży zaadaptowała agencja Lemon Tree, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Edge, natomiast działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.
