Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ryby będą już tylko droższe

- Musimy pogodzić się z myślą, że ryby nie będą już nigdy tak tanie jak w przeszłości. Produkty rybne będę za to coraz bardziej przetworzone, będą miały więcej wartości dodanej - mówi Adam Basałaj, dyrektor generalny FRoSTA sp. z o.o.

Ryby będą już tylko droższe

Wzrost cen ryb na pewno nie będzie mniejszy niż innych produktów spożywczych. Wyjątkiem będą oleje, gdyż ich ceny napędzają biopaliwa.

Zdaniem Adama Basałaja, w perspektywie roku nie będziemy obserwować radykalnych zmian w spożyciu ryb i ich przetworów. - Przewiduję dalszy wzrost popularności silnych i stabilnych marek oferujących wysoką jakość. Producenci walczący na rynku ceną na pewno zwiększą ilość glazury do ponad 40 proc. - mówi dyrektor FRoSTA sp. z o.o.

Udział w rynku ryb sprzedawanych luzem, niewiadomego pochodzenia, systematycznie, choć powoli spada.

- FRoSTA nie boi się spadku obrotów, gdyż nasze produkty od dawna kierowane są do bardziej zamożnego klienta, który jest niewrażliwy na zmiany cen - mówi dyrektor Basałaj. Firma przede wszystkim penetruje globalny rynek, poszukując najlepszej oferty oraz rozwija współpracę z hodowcami. Coraz szerszym frontem wchodzą na nasze stoły produkty akwakultury, takie jak panga, tilapia, australian barramundi. Zasoby oceanów się wyczerpują i dlatego hodowla ryb wydaje się być coraz bardziej atrakcyjną alternatywą - uważa Adam Basałaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Basałaj RSS ALERT    /    FRoSTA RSS ALERT    /    ceny ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!