Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Rynek piwa skurczy się w tym roku o 4 proc.

Rynek piwa się kurczy: w tym roku Polacy wypiją ok. 90 l piwa na osobę. A jeszcze niedawno eksperci szacowali, że wskaźnik ten może sięgnąć nawet 100 l rocznie - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Zyskiwać będą tańsze marki.

Rynek piwa skurczy się w tym roku o 4 proc.

Wart 13 mld zł rynek piwowarski skurczy się drugi rok z rzędu - tym razem o 4 proc. - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. Polacy coraz mniej chętnie sięgają po piwa z górnej i średniej półki, wybierając tańsze i słabsze odmiany. W ciągu ostatnich miesięcy niektóre marki z segmentu low-cost, jak Harnaś czy Kasztelan, zwiększyły swoją sprzedaż nawet o kilkanaście procent. Dlatego branża będzie inwestowała głównie w tańsze produkty. Ma to ją uchronić przed dalszymi spadkami sprzedaży i zysków. W przyszłym roku do stu aktywnych marek piwa może dołączyć nawet kilkanaście nowych, znacznie tańszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    sprzedaż piwa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Konsument 2010-11-04 12:45:20
    Nowych ?? Pewnie tych samych tylko pod inna nazwą hehe Brak słów na te wszystkie browary, wszystko na jedno kopyto robią.
  • Konsument 2 2010-11-12 14:15:16
    Zgadzam się moim przedmówcą - te piwa już zadnego smaku nie mają. Zubr, Lech ,Tyskie, Żywieć, HArnaś - jedno kopyto. Kiedys zachęcony reklamą kupiłem jakieś nowe piwo Faxe Oryginal - z duinskiego koncernu Royal Unibrew - to dopiero było niedobre - co Ci duńczycy do Polski mają że takie syfiaskie piwo tutaj przywożą i sprzedają.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!