Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rynek słonych snacków może rosnąć o kilkanaście procent rocznie

W roku 2009 Polacy zjedli o 15 proc. więcej słonych snacków niż na przełomie lat 2007/2008 - wynika z danych Nielsena. I ta dynamika powinna się w najbliższym czasie utrzymać.

Rynek słonych snacków może rosnąć o kilkanaście procent rocznie

Wartość rynku słonych przekąsek Nielsen szacuje na około 2,06 mld zł, natomiast słonego pieczywa na 376 mln zł. Statystyczny Polak zjada obecnie zaledwie 2 kg słonych przekąsek rocznie, podczas gdy Brytyjczyk czy mieszkaniec Skandynawii odpowiednio 7,5 kg i 5 kg.

- Rynek tych snacków w Polsce może wzrosnąć nawet o kilkanaście procent w porównaniu z latami poprzednimi. Jest to bardzo dobra perspektywa dla wiodących marek w tym sektorze - twierdzą przedstawiciele firmy Lorenz Snack-World, który w swym portfolio ma mi.n. markę Lajkonik.

Lajkonik posiada 8,7 proc. udziału w polskim rynku słonych przekąsek ogółem oraz 48 proc. udziału w rynku słonego pieczywa i jest w nim liderem. Sprzedaż produktów marki Lajkonik wynosi ogółem 179,5 mln złotych. Marka obchodzi właśnie 100-lecie istnienia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lorenz Snack-World RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!