• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sprzedaż Carlsberga rośnie dwucyfrowo

W pierwszej połowie 2011 roku Carlsberg Polska zanotował ok. 25-proc. wzrost sprzedaży, przy minimalnie dodatniej dynamice całego rynku piwa w Polsce - informuje agencja ISB.
  • Autor: ISB
  • Data: 29-06-2011, 14:37
Sprzedaż Carlsberga rośnie dwucyfrowo

Carlsberg Polska zanotował ok. 25-proc. wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2011 r. przy minimalnie dodatniej dynamice całego rynku piwa w Polsce, wynika z wypowiedzi dla agencji ISB wiceprezesa spółki Piotra Chęcielewskiego. Automatycznie nastąpił również wzrost zysku spółki, który rośnie w tempie dwucyfrowym.

"Branża w tym roku rośnie niewiele powyżej zera, ale my zanotowaliśmy wzrost o 25% r/r. Jednak na znacznie większą dynamikę liczymy w przyszłym roku m. in. z powodu odbywających się w Polsce mistrrzostw Europy w piłce nożnej, któych Carlsberg jest głównym sponsorem" - powiedział agencji ISB Chęcielewski.

Wiceprezes dodał, że wysoka dynamika jest przede wszystkim pochodną niskiej ubiegłorocznej bazy statystycznej wywołanej okresem żałoby narodowej po katastrofie smoleńskiej oraz majowymi powodziami. Niemniej jednak innym dużym graczom na rynku nie udaje się nawet zbliżyć do poziomu wzrostów notowanych przez Carlsberg.

"Zdecydowanie dominują nasze flagowe marki, a więc Carlsberg, Okocim, Harnaś i Kasztelan. Dodatkowo, na podstawie danych AC Nielsen, kategoria piwa rośnie w kanale dyskontowym o ok. 40% w tym roku. W efekcie notujemy dwucyfrową poprawę wyników finansowych w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego" - dodał Chęcielewski.

Prezes poinformował, że obecnie spółka nie planuje znaczących nakładów na inwestycje, wprowadzanie nowych marek czy akwizycje. Na razie skupia się na przygotowaniach do Euro2012 oraz akcjach promocyjnych. Jedną z nich jest podpisanie w ostatnich dniach 3-letniej umowy na sponsorowanie organizowanego przez Jerzego Owsiaka "Przystanku Woodstok".

Carlsberg Polska posiada w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast, Książ i Volt. Są one ważone w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

 

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zbych 2011-06-29 18:05:44

    Niech podają rentowność współpracy z Biedronką czy Lidlem. Mają przyrost w hl ale w kasie raczej nie. Pytanie do brand managera Carlsberga - czy sprzedaż w cenie 1,79 zł to nie jest deprecjonowanie marki?

    Odpowiedz
  • kozak 2011-06-29 18:48:24

    a carlsberg 0,66l. po 2,22.- ? to ma byc marka low?

    Odpowiedz
  • obywatel 2011-06-29 20:24:57

    powiem tak Royal tez podawał dobre wyniki i co jak skończył???? piwo dla biedronki czy lidla niszczy hurt!!!!!!! tak nie wolno robić!!!!!!

    Odpowiedz
  • gosc 2011-07-02 22:16:27

    Nic dziwnego że sprzedaż rośnie przecież ogłosili konkurs gdzie wygraną są bilety na euro2012. Ale nie tylko Carlsberg robi konkursy, wiem że Orange też przygotował dla swoich klientów loterię biletów. Chyba warto wypróbować róznych opcji aby wygrać bilet

    Odpowiedz
  • Ola 2011-07-03 14:11:00

    Dla biedronki to jest robiona inna wersja tego Carlsberga, bardziej to podobne jest do sikaczy po złotówce ... W biedronce to większość towarów jest bezsmakowa ...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!