• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sprzedaż Frugo w lipcu wyniosła 5 mln euro

Wartość sprzedaży marki Frugo w lipcu br. wyniosła 5 mln euro - ujawniła firma FoodCare. Według Adama Bogacza, prezesa agencji AKB Consulting, pierwszy sukces Frugo to prawdopodobnie efekt współczucia konsumentów wobec firmy FoodCare, która utraciła markę Tiger na rzecz firmy Maspex - podał serwis Press.pl.
  • Autor: Press.pl
  • Data: 25-08-2011, 11:11
Sprzedaż Frugo w lipcu wyniosła 5 mln euro

Zdaniem Bogacza, siłą koncepcji wprowadzania marki Frugo ponownie na rynek był szum, jaki FoodCare nakręcił wokół Tigera.

Innego zdania jest Krzysztof Badowski z Roland Berger Strategy Consultants: - Musiały tutaj zadziać sentyment do marki i social media. Jestem zaskoczony tymi wynikami - mówi w rozmowie z serwisiem Press.pl.

Adam Bogacz podkreśla, że firmie FoodCare udało się wrócić z produktem na rynek, bez wsparcia reklamowego, także dzięki zapewnieniu produktowi dużej dostępności w sklepach.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • człowiek ulicy 2011-08-25 11:55:36

    Jaki efekt współczucia konsumentów? To przecież brednie. Przeciętny konsument nie ma pojęcia kto produkuje konkretną markę...

    Odpowiedz
  • czytelnik 2011-08-25 12:35:44

    Pan Adam Bogacz jest dyżurnym komentatorem portalu spożywczego, często cytuje się jego komentarze są one róznej wartości , ale ten komentarz zasługuje na nagrodę roku.

    Odpowiedz
  • ojciec dyrektor 2011-08-25 14:14:57

    Przyznaję rację p. Badowskiemu. Współczucie nie ma tu nic do rzeczy. Dostępność jest - tylko ile trzeba było zapłacić za obecność na półkach? Ale i tak pewno się opłaca.Nawet kupcy w wieku 30+ z sentymentem pewno wspominają stare Frugo. BTW - bilety na Polska - Niemcy już doszły?

    Odpowiedz
  • Mijanie się z prawdą przez FC 2011-08-25 17:32:51

    Foodcare kłamie jak zawsze. Nie jest tak kolorowo - wiem bo tam pracuje. Po stracie Tigera Wiesław nie może się pogodzić i postanowił kłamać, żęby nie wypowiedzieli mu kredytów - wtedy byłoby już dno

    Odpowiedz
  • REALISTA 2011-08-26 10:55:52

    Ja także pracuje w FC, i uważam że FRUGO to FRUGO a nie współczucie dla WW, Panu MS z pewnego browaru trzeba wspóczuć że zatrudnił Pana ADAMA, który realny kontakt z rynkiem stracił juz dawno i stąd kto czuje FMCG wie że pisanie tego typu złotych myśli to pierwszy oznak nadchodzącej choroby.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!