Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Sprzedaż piw regionalnych kwitnie - nawet w dyskontach

Nie w delikatesach, a w dyskoncie można już znaleźć regionalne piwa. Pojawienie się lokalnych piw z małych browarów to duża zmiana na polskim rynku. Dotychczas kupić można było produkty z Browaru Amber czy Jabłonowo m.in. w delikatesach czy supermarketach Carrefour, ale nie w sieci chcącej być postrzegana jako dyskont - pisze Wirtualna Polska.

Sprzedaż piw regionalnych kwitnie - nawet w dyskontach
Tesco szacuje, że piwa regionalne to dziś ok. 4 proc. rynku piw
Biedronka sprzedaje wprawdzie piwo Leżajsk na wyłączność, ale jest ona produkowane przez Grupę Żywiec. Piwa z małych browarów w dużych sieciach były rzadkością.

Jak podkreśla Andrzej Olkowski ze Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich, to nie jest rewolucja, ale pozytywna zmiana. Co ciekawe to sklepy same zgłaszają się do małych browarów.

Powodem jest coraz większe zainteresowanie Polaków produktami droższymi. W sklepach szukamy czegoś co nas wyróżni, co będzie wyjątkowe.

Dziś jedynym problemem dla sieci super- i hipermarketów jest nauczenie się zupełnie innego podejścia w sprzedaży produktów z browarów regionalnych. Ich piwa często są niepasteryzowane i mają znacznie krótszy termin przydatności do spożycia, a to oznacza że nie mogą miesiącami leżeć w magazynie.

Przeczytaj także:

Ekspert: Piwa z małych browarów przyciągają do sklepu konsumentów z zasobnym portfelem

Tesco chce zarabiać na piwach regionalnych i podwoić ich sprzedaż

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Olkowski RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    tesco RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    małe browary RSS ALERT    /    dyskont RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • dylemat 2011-05-02 14:22:30
    sklepy osiedlowe rozbujały rynek a teraz molochy będą spijać śmietankę...
  • romek 2011-05-03 19:08:28
    chyba nie nasz racji choć coś w tym jest
  • ww 2011-05-04 07:42:19
    piwa regionalne w ogólnopolskich dyskontach? to jakie one regionalne??? poza tym by nadążyć za popytem bedą musiały zwiększać moce produkcyjne, z czasem sieci zaczną narzucać im swoje warunki ( m.in. niższej ceny) co przełoży się na ich jakość i tzw.browary regionalne będą regionalne już tylko w teorii

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.234.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!