Sprzedaż wódki w Polsce spadła w 2010 r. o niemal 5 proc.
- Autor: Parkiet
- Data: 21-02-2011, 08:21

Udziały w rynku wódki marki Sobieski, produkowanej przez Belvedere, spadły w ubiegłym roku z 4 proc. do ok. 3 proc.
Jak informuje Parkiet z 6 do 5 proc. spadły również udziały w rynku wódki marki Bols, która należy do CEDC, największego producenta wódki na świecie i wicelidera w Polsce.
Za to rośnie sprzedaż wódek ze średniej półki cenowej - na czym korzysta wódka Krupnik, którą Belvedere wprowadził na rynek w kwietniu 2010 r. Na koniec 2010 r. jej udziały wynosiły ok. 9 proc.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Janusz Palikot szykuje MPWiW na rynek amerykański
-
Alkohole: Trendy na majówkę
-
E-commerce po polsku. Producenci tracą, bo sprzedaż reguluje ustawa sprzed czasów internetu
-
Nastroje konsumenckie odbijają się na rynku piwa. Grupa Żywiec z dużą stratą po I kwartale 2022
-
Ten alkohol nie ma definicji w polskim prawie. Dla producentów to poważny problem
-
Janusz Palikot zapowiada nową wódkę i sklepy z piwem
-
Policja zatrzymała 800 litrów alkoholu niewiadomego pochodzenia
-
Mateusz Borek reklamuje wódkę. "Pomagam młodym przesiębiorcom"
-
Czym się różni wódka od okowity? "To trunki z zupełnie różnych kategorii"
-
Policja zlikwidowała bimbrownię. Kobieta wyprodukowała 80 litrów alkoholu "na własne potrzeby"
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)