• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sprzedaż wody Kinga Pienińska rośnie 20 proc. rdr

Nasze zaplecze produkcyjne jest stale rozwijane zarówno jeśli chodzi o rozbudowę istniejących linii, jak i o nowe inwestycje - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, prezes GFT Goldfruct Sp. z o.o., producenta naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Firma corocznie zwiększa sprzedaż o około 20 proc.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2011, 14:09
Sprzedaż wody Kinga Pienińska rośnie 20 proc. rdr
Woda Kinga Pienińska dostępna jest w kanale HoReCa, tradycyjnym oraz nowoczesnym

- Kinga Pienińska rozwija się dynamicznie w kanale HoReCa. Są to przyrosty około 40 proc. rocznie. Jednak kanałem podstawowym jest rynek detaliczny, zarówno nowoczesny, jak i tradycyjny. Tam sprzedajemy Kingę Pienińską w opakowaniu PET - tłumaczy Paweł Zieliński.

Jak przyznaje nasz rozmówca, w sezonie nowości są niezbędne. - W tym roku wprowadziliśmy na rynek serię wody w szkle w kolorze białym (woda niegazowana, gazowana i naturalna) - dodaje.

Zdaniem prezesa GFT Goldfruct, konsolidacja na rynku producentów wód nie będzie postępować szybko. - Raczej małe firmy nie będą się łączyć. Duże będą wchłaniać mniejsze, ale na rynku pozostaną firmy o różnej wielkości. Różnorodność jest mile widziana - komentuje.

Rozlewnia naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska mieści się w Krościenku n/Dunajcem.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mandaryn 2011-06-14 11:01:47

    w jakich sieciach mozna ja dostac??

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!