Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Sprzedaż wody kokosowej rozwija się bardzo dynamicznie, ale nie w Polsce

Strona 2 z 2

Woda kokosowa jest naturalnym izotonikiem, zawiera duże ilości elektrolitów, a zwłaszcza potasu nazywanego pierwiastkiem 21 wieku, a także wapnia i magnezu, przy braku cholesterolu i małej zawartości cukru, ma zaskakująco korzystny wpływ na ludzkie ciało. Ma właściwości antybakteryjne, antywirusowe i antygrzybiczne. Jest bardziej odżywcza niż mleko, ma 2 razy mniej kalorii niż sok pomarańczowy Jeśli chodzi o urodę, kokos kryje w sobie tajemnicę piękna - idealne nawilżenie, regulacja gospodarki wodnej i metabolizmu a także właściwości antybakteryjne są sprzymierzeńcem kobiet, zwłaszcza tych , którym dieta ogranicza dopływ substancji odżywczych.

Moda z USA dotarła już do Europy, gdzie zdecydowanym liderem jest marka Coco Juice firmy Dr Antonio Martins. Jak twierdzi Dr. Stefan Reiss od I kw. 2010 do I kw. 2012 Coco Juice odnotował 89% wzrostu sprzedaży. Coco Juice to produkt ekologiczny certyfikowany przez RainForrest Alliance. Ocenia się, że roczna sprzedaż Coco Juice wynosi aktualnie 30 mln EUR. W2008 r. Coco Juice otrzymała główną nagrodę w konkursie Beverage Innovation Award 2008.

Czy woda kokosowa znajdzie konsumentów w Polsce? Jak na razie żadna z marek związanych z koncernami napojowymi Coca-Cola i PepsiCo nie pojawiła się jeszcze w Polsce. Wyzwanie obu koncernom rzuciła polska firma Vivalife z siedzibą w Nadarzynie koło Warszawy. Coco Juice można już spotkać w niektórych sieciach, jak Alma, Piotr I Paweł, czy Organic Farma Zdrowia. A zatem początek został zrobiony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Vivalife RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT    /    woda kokosowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.129.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!