Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Starbucks będzie inwestował w nowe produkty i rozwój sieci na rynkach Chin i Indii

Starbucks widzi potencjał dla tysięcy lokali w Chinach kontynentalnych, gdzie obecnie ma ich około 700, powiedział szef największej sieci kawiarni na świecie. Firma chce się również rozwijać w Indiach i Wietnamie.

"Zbudowaliśmy 700 lokali w Chinach kontynentalnych w ciągu 10 lat. Myślę, że następne 10 lat będą jeszcze bardziej owocne", powiedział prezes, Howard Schultz, w wywiadzie dla Reutera.

Schultz odmówił skomentowania spekulacji, że na rynku indyjskim jego firma może połączyć siły z Jubilant Foodworks. W styczniu media informowały, że te dwie spółki mogą zawiązać alians.

"W nieodległej przyszłości ogłosimy deklarację o wyborze właściwego partnera w Indiach", powiedział. „Z entuzjazmem odnosimy się do Indii, jak również do Wietnamu".

Schulz powiedział również, że firma wprowadzi na rynek północnoamerykański mrożoną wersję swojej kawy rozpuszczalnej Via.

Starbucks w środę wprowadzi Via do Japonii, po debiucie w Wielkiej Brytanii w ubiegłym miesiącu i w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w zeszłym roku. Firma chce w ten sposób rzucić wyzwanie tradycyjnym liderom na rynku kawy rozpuszczalnej, Nestle SA i Kraft Foods Inc

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    Nestle  RSS ALERT    /    Kraft Foods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!