• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Starbucks wprowadza nową kategorię napojów

Z początkiem maja 2011 roku Starbucks wprowadził w kawiarniach nową ofertę napojów miksowanych z lodem - Frappuccino. Klient może skomponować swoje własne Frappuccino, wybierając m.in. rodzaj mleka, intensywność kawy czy smak napoju.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-05-2011, 15:46

Koncepcja stworzenia napoju Starbucks Frappuccino została opracowana 16 lat temu przez jednego z baristów kawiarni w Santa Monica w Kalifornii. Na specjalne życzenie klientów partnerzy przygotowywali orzeźwiające napoje miksowane z lodem na bazie mrożonych napojów kawowych takich jak Caffe Latte czy Caffe Mocha. Ta nowa oferta cieszyła się tak ogromną popularnością, że wkrótce została zaadaptowana przez dziesięć innych kawiarni Starbucks w Kalifornii.

Napój Starbucks Frappuccino został oficjalnie wprowadzony do sprzedaży na terenie całych Stanów Zjednoczonych w 1995 roku. Obecnie jest on jednym z czołowych produktów firmy, rozpoznawanym na całym świecie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!