• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Stock ma nowy hit handlowy. Cytrynówka wskakuje na II miejsce wśród wódek smakowych

Od momentu pojawienia się na rynku, czyli listopada 2009, udział wolumenowy Cytrynówki Lubelskiej w segmencie wódek smakowych utrzymuje stałą tendencję wzrostową. W marcu osiągnął już 19,38 proc. Tak wynika z monitoringu sprzedaży detalicznej w handlu tradycyjnym, przeprowadzonego przez Centrum Monitorowania Rynku.
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-04-2010, 14:59
Stock ma nowy hit handlowy. Cytrynówka wskakuje na II miejsce wśród wódek smakowych

Wyżej plasuje się jedynie Wódka Żołądkowa Gorzka, tego samego producenta 34,13 proc.

- To duży sukces, ale nie jesteśmy zaskoczeni, to dobry produkt w dobrej cenie - mówi Karolina Wróblewska, Brand Manager w Stock Polska.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta wprowadzenie tego trunku na rynek poprzedzone było badaniami fokusowymi, które wykazały, że Cytrynówka jest najbardziej oczekiwanym przez konsumenta smakiem.

Od 2007 roku Stock Polska/Polmos Lublin stanowi część międzynarodowej firmy Stock Spirits Group.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Konsument 2010-04-24 00:03:05

    Trochę chemii i przypomina smak cytryny, ogólnie to nie jest dobra, ciekawe co za ludzie ją piję że ma takie \"wyniki\"

    Odpowiedz
  • MK 2010-04-24 12:23:13

    Dobra cytrynówkę to robi mój ojciec.

    Odpowiedz
  • Smakosz 2010-04-26 21:57:45

    Cytrynówka i tylko 36 % alkoholu. To co to za Cytrynówka.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!