• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów

Swarog Group SA, producent napojów izotonicznych i energetyzujących na zlecenie, rozbudowuje zakład pod Lublinem i wchodzi na rynek z własnymi markami. Na początek będą to: energetyki Ummba, izotoniki Regg, lody wodne dla dzieci Tolo oraz nowa marka napojów owocowych. Ambicją spółki jest, aby w każdym z tych segmentów osiągnąć pozycję w pierwszej trójce rynkowych liderów.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2012, 13:56
Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów
Energetyk Ummba ma podbić Polskę i rynku europejskie

Obecnie spółka produkuje napoje energetyzujące i izotoniki w puszkach i butelkach PET dla wielu odbiorców z Polski i zagranicy. Podpisuje kontrakty z firmami z wielu krajów europejskich (od Rosji, Ukrainy, poprzez Czechy, Rumunię po Hiszpanię i Portugalię). - Rozmawiamy także z prawie wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce i wieloma w Europie. Nasz koronny argument w negocjacjach to cena - najniższa na świecie - mówi Dariusz Rus, prezes Swarog Group. Z usług firmy korzysta już chorwacka i słowacka Billa.

W zakładzie produkcyjnym pod Lublinem trwa właśnie montaż nowej linii do rozlewu energetyków do puszek. Dzięki niej firma zwiększy moce produkcyjne z 20 tys. l/godz. na 35 tys. Ale nowa inwestycja nie jest przeprowadzana jedynie w celu powiększenia portfolio odbiorców. Firma ma w swojej ofercie także markę energetyków Ummba, której dostępność rozwija na razie dzięki własnej dystrybucji.

- Rekrutujemy nowych menedżerów, którzy rozwiną sprzedaż Ummby. Chcemy, aby nasz napój miał zasięg ogólnopolski i skutecznie konkurował z liderami rynku napojów energetyzujących. Dzięki temu, że nie promujemy się przy pomocy celebrytów, możemy zaoferować konsumentom niższą cenę - 1,69 zł za puszkę. A markę wypromujemy dzięki aktywności na festiwalach i imprezach sportowych, czyli tam, gdzie jest młodzież - tłumaczy Dariusz Rus.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!