Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Inne

Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2012, 14:06
Swarog Group SA, producent napojów izotonicznych i energetyzujących na zlecenie, rozbudowuje zakład pod Lublinem i wchodzi na rynek z własnymi markami. Na początek będą to: energetyki Ummba, izotoniki Regg, lody wodne dla dzieci Tolo oraz nowa marka napojów owocowych. Ambicją spółki jest, aby w każdym z tych segmentów osiągnąć pozycję w pierwszej trójce rynkowych liderów.
Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów
Energetyk Ummba ma podbić Polskę i rynku europejskie

Obecnie spółka produkuje napoje energetyzujące i izotoniki w puszkach i butelkach PET dla wielu odbiorców z Polski i zagranicy. Podpisuje kontrakty z firmami z wielu krajów europejskich (od Rosji, Ukrainy, poprzez Czechy, Rumunię po Hiszpanię i Portugalię). - Rozmawiamy także z prawie wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce i wieloma w Europie. Nasz koronny argument w negocjacjach to cena - najniższa na świecie - mówi Dariusz Rus, prezes Swarog Group. Z usług firmy korzysta już chorwacka i słowacka Billa.

W zakładzie produkcyjnym pod Lublinem trwa właśnie montaż nowej linii do rozlewu energetyków do puszek. Dzięki niej firma zwiększy moce produkcyjne z 20 tys. l/godz. na 35 tys. Ale nowa inwestycja nie jest przeprowadzana jedynie w celu powiększenia portfolio odbiorców. Firma ma w swojej ofercie także markę energetyków Ummba, której dostępność rozwija na razie dzięki własnej dystrybucji.

- Rekrutujemy nowych menedżerów, którzy rozwiną sprzedaż Ummby. Chcemy, aby nasz napój miał zasięg ogólnopolski i skutecznie konkurował z liderami rynku napojów energetyzujących. Dzięki temu, że nie promujemy się przy pomocy celebrytów, możemy zaoferować konsumentom niższą cenę - 1,69 zł za puszkę. A markę wypromujemy dzięki aktywności na festiwalach i imprezach sportowych, czyli tam, gdzie jest młodzież - tłumaczy Dariusz Rus.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!