Swarog Group chce podbić rynek nowymi markami energetyków, izotoników, napojów owocowych i lodów
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 04-07-2012, 14:06

Obecnie spółka produkuje napoje energetyzujące i izotoniki w puszkach i butelkach PET dla wielu odbiorców z Polski i zagranicy. Podpisuje kontrakty z firmami z wielu krajów europejskich (od Rosji, Ukrainy, poprzez Czechy, Rumunię po Hiszpanię i Portugalię). - Rozmawiamy także z prawie wszystkimi sieciami handlowymi w Polsce i wieloma w Europie. Nasz koronny argument w negocjacjach to cena - najniższa na świecie - mówi Dariusz Rus, prezes Swarog Group. Z usług firmy korzysta już chorwacka i słowacka Billa.
W zakładzie produkcyjnym pod Lublinem trwa właśnie montaż nowej linii do rozlewu energetyków do puszek. Dzięki niej firma zwiększy moce produkcyjne z 20 tys. l/godz. na 35 tys. Ale nowa inwestycja nie jest przeprowadzana jedynie w celu powiększenia portfolio odbiorców. Firma ma w swojej ofercie także markę energetyków Ummba, której dostępność rozwija na razie dzięki własnej dystrybucji.
- Rekrutujemy nowych menedżerów, którzy rozwiną sprzedaż Ummby. Chcemy, aby nasz napój miał zasięg ogólnopolski i skutecznie konkurował z liderami rynku napojów energetyzujących. Dzięki temu, że nie promujemy się przy pomocy celebrytów, możemy zaoferować konsumentom niższą cenę - 1,69 zł za puszkę. A markę wypromujemy dzięki aktywności na festiwalach i imprezach sportowych, czyli tam, gdzie jest młodzież - tłumaczy Dariusz Rus.