Wysoką rotację na półce gwarantuje osadzenie produktów w silnym trendzie kuchni etnicznej oraz szeroka grupa docelowa, obejmująca kobiety i mężczyzn w wieku 25 - 40 lat, mieszkańców dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym, osoby otwarte, towarzyskie, lubiące eksperymenty w kuchni i wyjścia do restauracji; uprawiające sport, dbające o dietę.
Produkty z linii Si Mexico! są wprowadzane do sprzedaży etapami: przyprawy - w maju, salsy - od maja do sierpnia a tortille w czerwcu br.; głównie w kanale nowoczesnym.
Inne
Teksańsko-meksykańska linia w ofercie Delecty
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 14-06-2012, 10:19
Delecta wprowadza na rynek linię Si Mexico!, obejmującą ofertę produktów meksykańskich w nowej odsłonie. Dwa rodzaje tortilli, trzy przyprawy do mięs oraz sosy salsa w czterech smakach, pozwolą szybko przygotować kompletne danie kuchni etnicznej we własnym domu.

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Powiązane tematy:
-
Delecta rusza z nową kampanią cukrów smakowych
-
Wielkanoc to okres zwiększonej sprzedaży bakalii tradycyjnych i dodatków do kulinariów
-
Delecta poszerza ofertę produktów do pieczenia oraz przekąsek instant
-
Bakalland na FRSiH: wyzwań jest sporo ale przedsiębiorcy doskonale sobie z nimi radzą (wideo)
-
Delecta wprowadza do oferty ciastka eklerki
-
Delecta promuje babeczki
-
Delecta wprowadziła do oferty nowość - muffiny „na kwadratowo”
-
Delecta wprowadza muffiny „na kwadratowo”
-
Przezroczysta roślinna galaretka deserowa Delecta
-
Nowość od Delecta - Babeczki XXL, czyli megapaka dla łasuchów
komentarze (0)