Tiger walczy o rynek napojów energetycznych poprzez Formułę 1
Ruszyła pierwsza marketingowa walka polskich firm w najdroższym sporcie świata - Formule 1. Producent energetycznego napoju Tiger zainwestował w Roberta Kubicę, a X-Trade Brokers, biuro maklerskie działające na rynku forex, zostało sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1 - informuje Puls Biznesu.

Decyzja X-Trade Brokers ma być oficjalnie ogłoszona za kilka dni. Wtedy zostanie też ujawniona nazwa zespołu, na którego bolidzie pomknie logo domu maklerskiego znad Wisły.
Jak czytamy w Pulsie Biznesu Sponsorujący Kubicę Tiger zadebiutował w 2003 r. i w ciągu kilku lat przegonił pod względem sprzedaży i udziałów rynkowych wszystkich rywali, w tym Red Bulla. Tiger zamierza w ciągu 3 lat wejść do ścisłej czołówki rynku napojów energetycznych w Europie, rzucając rękawicę takim markom jak Red Bull i Burn.
