W ramach akcji pod hasłem „Tymbark - Kochaj życie" 10-sekundowe spoty są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saachi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith OptiMedia.
Inne
Tymbark wzmacnia wizerunek
- Autor: Wirtualnemedia.pl
- Data: 29-03-2010, 11:46
W telewizji rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii "Kochaj życie" reklamującej napoje Tymbark - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
komentarze (0)