Unilever i Tesco zmieniają nawyki zakupowe Polaków
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 11-01-2013, 15:33
Każdy posiłek to suma produktów z jakich jest przygotowany - jeżeli oprócz substancji pożądanych w naszym jadłospisie znajduje się nadmiar substancji szkodliwych, nasza kondycja psychofizyczna będzie konsekwentnie się pogarszać wpływając na zaburzenia rytmu życia oraz zwiększając ryzyko zachorowania na cukrzyce, nadciśnienie oraz miażdżycę. Odpowiedzialny wybór to również wpływ procesu produkcji na środowisko naturalne i tym samym ilość zasobów naturalnych dla kolejnych pokoleń. Tesco i Unilever przykładają szczególną wagę do generowania możliwie najmniejszego śladu środowiskowego realizując koncepcję zrównoważonego rozwoju, gdzie mniejszy wpływ na środowisko to większe możliwości i lepsza przyszłość.
Akcja odbywająca się już po raz drugi pod hasłem „Lepsza przyszłość zaczyna się w domu", będzie prowadzona w 67 sklepach Tesco, do 16 stycznia 2013 r. Produkty mogące być elementem zdrowej diety i tworzone z myślą o środowisku naturalnym zostaną specjalnie oznaczone.
Powiązane tematy:
-
Tesco nie ma dobrej passy. Sprzedaż na rodzimym rynku spada. Sieć podaje powody
-
Knorr: Gorący Kubek stworzył rynek zup instant w Polsce
-
Unilever: Produkcja lodów drożeje. Czego może spodziewać sie rynek?
-
Carrefour: koncepty poniosły klęski na polskim rynku. Nowy właściciel sprzeda sieć [TYLKO U NAS]
-
Jak Gorący Kubek Knorr wykreował segment zupek instant w Polsce?
-
Rynek lodów będzie nadal rósł. Konsumenci mają coraz większe oczekiwania
-
Lista ponad 240 sklepów Tesco zmienionych w Netto
-
Unilever sam sobie nakłada ograniczenia: koniec reklam skierowanych do dzieci poniżej 16 lat
-
Nestle i Unilever mocno podnoszą ceny w Rosji. "Efekt wielu czynników"
-
Właściciel Netto po przejęciu Tesco rozważa dalsze akwizycje. Powstaną nowe sklepy
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)