Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Unilever i Tesco zmieniają nawyki zakupowe Polaków

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-01-2013, 15:33
Wspólna inicjatywa firm Unilever i Tesco to konsekwentna walka ze stereotypami i odpowiedzialna edukacja. Większość Polaków nie wie, że lekko modyfikując swoje przyzwyczajenia może odżywiać się zgodnie z zaleceniami dietetyków i lekarzy.

Każdy posiłek to suma produktów z jakich jest przygotowany - jeżeli oprócz substancji pożądanych w naszym jadłospisie znajduje się nadmiar substancji szkodliwych, nasza kondycja psychofizyczna będzie konsekwentnie się pogarszać wpływając na zaburzenia rytmu życia oraz zwiększając ryzyko zachorowania na cukrzyce, nadciśnienie oraz miażdżycę. Odpowiedzialny wybór to również wpływ procesu produkcji na środowisko naturalne i tym samym ilość zasobów naturalnych dla kolejnych pokoleń. Tesco i Unilever przykładają szczególną wagę do generowania możliwie najmniejszego śladu środowiskowego realizując koncepcję zrównoważonego rozwoju, gdzie mniejszy wpływ na środowisko to większe możliwości i lepsza przyszłość.

Akcja odbywająca się już po raz drugi pod hasłem „Lepsza przyszłość zaczyna się w domu", będzie prowadzona w 67 sklepach Tesco, do 16 stycznia 2013 r. Produkty mogące być elementem zdrowej diety i tworzone z myślą o środowisku naturalnym zostaną specjalnie oznaczone.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!